Saturday, 5 November 2011

gambar di blog!!!!

assalamualaikum...

pergghhh lame gila wa x update...bz ngan eport..fyp..ini laa...itu laaa...nie wa ada 3 hari unyuk rehat...wa rase wa nak update laaa...lau bahasa indah nya wa nak merapu sikit..


wa selalu jenguk blog orang...n ada laaa antara bloggers yang suka letak pic dalam blog...wa x kisah pon...blog lu kan...tapi nasihat wa...tengok2 gak la pic yang lu orang nak letak tu...okie..wa nak bagi contohhh...

lu buat satu entry pasal aurat...pastu lu letak pic-pic orang yang x tutup aurat...sedar x sedar lu dah burukkan orang tu...lu da bagi orang laen tengok benda yang orang x patut tengok...n secara x langsung apa yang lu wat tu akan wat lu dapat dosa...lau lu bloggers yang gempaq...tiap2 entry yang lu beratus-ratus orang tengok...lu bayang berapa banyak ganjaran lu dapat...dan berapa banyak yang tuan gambar tu dapat...

bukan x boleh letak gambar...okie lau lu buat entry pasal aurat...apa salah lu cari gambar2 katun yang tunjuk cara menutup aurat ngan betul...lage sempoi...yang lu nak tunjuk yang x tutup tu buat apa...setakat nak tengok contoh orang yang tutup aurat...belambak kat luar...nak cari yang tutup tu yang susah...

nasihat wa...pikir panjang masa nak buat sesuatu tu...jangan samapai apa yang lu buat tu boleh wat lu dapat dosa kering...ajal kan kite x taw...t lau lu da meninggal...blog lu still ada...x pasal2 dengan publish pic-pic cam tu..tiap hari dosa lu masuk jerrr...wa saje je bagitaw...untuk yang da taw tu xpe....tapi yang belom taw tu secara x langsung lu daa taw kan...n jangn buat...wa tegaskan lagi...jangan buat yeee...same gak macam default pic fb k...

okie da nak maghrib..wa minx diri dulu..


p/s : lau ada salah silap...tegur wa k...wa minta maap...selamat ari raya la tok semua pembAce blog wa nie....wa masih mencari orang yang bertuah...nak taw bace kat sini...

7 comments:

Aisya Humaira said...

this is best, bro~~

Rabiatul Adawiyah Abd Rahim said...

Setuju2 :)

Phat said...

betul bro..ada cara yang betul untuk nasihatkan org bukan cara mengaibkan

GUNNERS said...

aisya humaira : best kerrr

GUNNERS said...

rabiatul adawiyah : tq

GUNNERS said...

phat : thankz atas sokongan tuu

ibnuismaini said...

Wah, pedas ni...