Thursday, 27 October 2011

pasangan vs sahabat

assalamualaikum...


holaaa...dalam entry wa yang ini wa ader bg soalan n wa ada dalam 11 orang da bagi pendapat masing2...thankz la atas pendapat-pendapat tu k...


pada pendapat wa lak..jika pasangan tu balak atau awek dan x lebih dari tu...sahabat lagi penting...sebab wa x nampak lagi penghujung bagi hubungan tu...zaman sekarang memang susah nak cari sahabat...kawan senang nak cari..mau taw apa beza sahabat n kawan...leh bace kat sini...sebab aper...lau kita buang sahabat sebab balak or aweks nie...hubungan tu gagal dan aku yakin korang akan nyesal...tapi dunia sekarang ramai yang buat macam tu...biasalaa...cinta tu buta kan (muntah bila type cam nie)...


cam mana pulak kalau da tunang or kawen




ok...lau da bertunang atau kawen pulak...lain cerita...pasangan wa no 1 la kan...sahabat lak no dua...tapi wa x kan buang la sahabat tu...sebab certain kes pasangan kita x boleh tolong kita...tapi sahabat boleh tolong...mana la taw kan kalau da kawen tetibe bini wat hal kan...lau da xde sahabat...wa nak cerita ngan sape lak kan...mati wa simpan masalh tu sorang-sorang...


ok...wa rasa tu je yang mampu wa mampu tulis...haaa 1 lagi...lu orang rasa lelaki dan perempuan boleh ke berkawan baekk sampai bila-bila...sebab wa rasa macam susah jeee...



p/s : citer pasal pasangan nie..buat wa terpikir...siapa la jodoh wa kan...aarrgggghhhhhh...malas pikir laa..t gila lak tetibe..wa masuk tido dulu...assalamualaikum....

8 comments:

si ngokngek said...

pasangan dengan sahabat tak boleh disamakan..sebab camna sekalipun asal gaduh konfem ngadu kat sahabat..

perempuan dengan lelaki hahaha..no komen,aku biasa ja..hehee

cik ika said...

due2 penting..

Aisya Humaira said...

yeah...org stuju...
apa2 pun msalah nnti msti kita citer kt sahabat, mintak pndpt ngn nasihat dri sahabat walau dh kawin pun..

laki ngn pmpuan blh pe kwan baik smpai ble2..

wahh jgn pning2 pkir spe jdoh..nk tau spe jdoh, wat istikharah..t dpt pntjuk..hehehe..

Eyda Syahida said...

pasangan sendiri pon taktau? ramai sangat pilihan.. hahaha

btw, kalau kapel ngan bff, eyda pilih bff dulu.. tapi kalau nanti dah kawen, eyda pilih suami dlu. pasai apa? pasai syurga isteri bawah tapak kaki suami kan? huhuhu~

GUNNERS said...

si ngokngek : hahahhaa...tu la kan..sahabat mmg penting...tp syg...susah cari sahabat yg betol2 paham kite

GUNNERS said...

cik ika : weeee...

GUNNERS said...

aisya humaira : yap...betol tu...sokong...tapi boleh ker boy n gurl kwn baekkk...x ke husband gurl 2 cemburu...sbb tu owg rase x bolehhh...sal jodoh lak...mau x pikir...nak kawen da nie...jodoh x jumpe g...hahahahaa

GUNNERS said...

eyda syahida : lau ramai senang...pilih yang sekepala teros ajak kawen...masalahnyer xde...semua jual mahal...hahahhaa....